Forum w trakcie zmian graficznych.
Za wszelkie zawirowania i usterki przepraszam!
Mortis Signore
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Klasy Postaci

Go down 
AutorWiadomość
Mortis Signore
Burzyciel Światów / Administrator
Burzyciel Światów / Administrator
avatar

Gold : 19804
Posty : 142

Karta Postaci
EXP:
0/1000  (0/1000)

Umiejętności: Wiedza Tajemna (N) Uwodzenie (N) Zastraszanie (N)

Aktualny ubiór: Grafitowa, wytarta szata. Popękany, metalowy napierśnik, wysokie okute buty i skórzane spodnie. Pierścień ze szmaragdem zawieszony na grubym srebrnym łańcuszku.

PisanieTemat: Klasy Postaci   Pią Sty 17, 2014 5:35 pm

Klasa postaci nie ma zadnego wpływu na twój zawó! To umiejetności wspomagają profesję, nie twoja praca zawodowa!



Druidzi głównie czerpią moc z energii Natury. W przeciwieństwie do Magów ich sylwetka fizyczna jest nieco bardziej "rozbudowana". Spowodowane jest to bardzo prostym faktem - Druidzi mają zdolność przybierania kształtu zwierzęcia.

Są sługami Bogów natury i ziemi: Auri, Malejosa, Lairenne. Będąc przyjaciółmi natury i wszystkiego co żywe, druidzi skupiają się na kreatywnej i dobroczynnej stronie magii. Druid ma o wiele większe szanse na zostanie doskonałym medykiem czy też zielarzem.

Gdy składasz kartę zgłoszeniową w nawiasie wpisujesz [Druid] Imie i Nazwisko.
To bardzo ważne!






Łowcy to rewelacyjni strzelcy, ich wzrok jest niezwykle dobry. Doskonale odnajdują się w lasach i puszczach, mogą z łatwością wytropić swych przeciwników, oraz zastawić pułapkę, aby zranić i uwięzić swego wroga. Dobrze „rozumieją się” ze zwierzętami, posiadają pewną naturalną więź z nimi dzięki czemu łatwiej im je oswajać i szkolić, dzięki czemu mogą zyskać wiernych przyjaciół i obrońców. Ich stroje zazwyczaj składają się z lekkiej zbroi, co również umożliwia im całkiem sprawne przemieszczanie się. Mają też świetny zmysł orientacji oraz umiejętność szybkiego zapamiętywania otoczenia.


Ta klasa ma możliwość posiadania magicznego chowańca!
Gdy składasz kartę zgłoszeniową w nawiasie wpisujesz [Łowca] Imie i Nazwisko.
To bardzo ważne!



Magowie są lepiej zbudowani od druidów bo oprócz magicznych zdolności czasem muszą wykazać się w walce. Ich magia jednak bardzo różni się od magii druidów. Nie ma niemal nic wspólnego z siłami natury i używanie jej jest dużo bardziej wyczerpujące.

Mag, co jakiś czas, szczególnie po walce lub dłuższym okresie wykorzystywania swoich umiejętności, musi odnaleźć ustronne miejsce i zazwyczaj poprzez medytację przywrócić swoje zdolności na odpowiedni poziom.

Są rewelacyjnymi podróżnikami, posiadana magia wspomaga ich wytrzymałość i wytrwałość. Również w walce wręcz są bardzo trudnymi do pokonania przeciwnikami.


Ta klasa ma możliwość posiadania magicznego chowańca!
Gdy składasz kartę zgłoszeniową w nawiasie wpisujesz [Mag] Imie i Nazwisko.
To bardzo ważne!






Palladyni to szlachetni wojownicy wspierający w boju swoich towarzyszy na wiele sposobów. Dobrze radzą sobie z opatrywaniem ran, a dzięki ciężkiej zbroi są w stanie przetrwać nawet bardzo silne ciosy. W walce dzierżą oni potężne dwuręczne oręże, ogłuszają swych wrogów, niszczą nieumarłych oraz demony.

Paladyni są defensywną klasą stworzoną, aby przeżyć dłużej niż ich przeciwnicy, mają za zadanie wytrzymać w boju jak najdłużej, następnie dobić przeciwnika. Doskonale radzą sobie z mieczem dwuręcznym, toporem oraz młotem.


Gdy składasz kartę zgłoszeniową w nawiasie wpisujesz [Palladyn] Imie i Nazwisko.
To bardzo ważne!





Wojownikiem może być oszalałym berserkiemr lub odzianą w płytową zbroję istotą, zdolna wytrzymać potężne ataki, podczas chronienia swych sojuszników. Dysponują szerokim wachlarzem umiejętności, dzięki którym, mogą między innymi spowolnić swych przeciwników czy zadać ogromne obrażenia jednym ciosem.

Jest to klasa przystosowana przede wszystkim do walki. Dobrze zbudowani, silni i przede wszystkim o wspaniałym zmyśle strategicznym. Są tacy co atakują na oślep licząc, iż poszczęści im się w ataku, a są również tacy, którzy skrzętnie planują każde swoje posunięcie.


Gdy składasz kartę zgłoszeniową w nawiasie wpisujesz [Wojownik] Imie i Nazwisko.
To bardzo ważne!



[center]

W obliczu demonicznej mocy, większość bohaterów ujrzała jedynie śmierć. Czarnoksiężnicy dostrzegli jedynie możliwość. Dominacja jest ich celem, a oni znaleźli ścieżkę do niej w postaci mrocznej sztuki. Ci mroczni magowie potrafią przywołać demomoniczne sługusy do walki lub obrony.

Nie łatwo jest zostać Warlockiem. Rozpoczynając przygodę w świecie Azgorath, trzeba poświęcić wiele czasu na studiowanie starożytnych ksiąg traktujących o magii śmierci i zniszczenia, jest to droga, która wielu potrafi zawieść nie do chwały a do kompletnego zatracenia w Otchłani.

Czarnoksiężnicy do walki wykorzystują głównie magię Otchłani (pochodzącą z Amuletów Otchłani). Posiadają również swojego osobistego "pupila" - demona, z którym zawiązują pakt.


Ta klasa ma możliwość posiadania magicznego chowańca!
Gdy składasz kartę zgłoszeniową w nawiasie wpisujesz [Warlock] Imie i Nazwisko.
To bardzo ważne!



Artykuł stworzony przy nieocenionej pomocy Astrid Hofersen
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://harmleikur.deviantart.com
 
Klasy Postaci
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Klasy Postaci
» Wzór Karty Postaci
» Karta postaci - Allan Callas
» 001. Tworzenie postaci i wzór karty
» Wzór Karty Postaci

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Administracja Forum :: Administracja :: Podręcznik-
Skocz do: