Forum w trakcie zmian graficznych.
Za wszelkie zawirowania i usterki przepraszam!
Mortis Signore
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Statystyki (opis)

Go down 
AutorWiadomość
Mortis Signore
Burzyciel Światów / Administrator
Burzyciel Światów / Administrator
avatar

Gold : 21064
Posty : 142

Karta Postaci
EXP:
0/1000  (0/1000)

Umiejętności: Wiedza Tajemna (N) Uwodzenie (N) Zastraszanie (N)

Aktualny ubiór: Grafitowa, wytarta szata. Popękany, metalowy napierśnik, wysokie okute buty i skórzane spodnie. Pierścień ze szmaragdem zawieszony na grubym srebrnym łańcuszku.

PisanieTemat: Statystyki (opis)   Pią Sty 17, 2014 6:09 pm


Po co statystyki?
By uniknąć nieporozumień oraz zrezygnować z narzucania na użytkowników wymogu pisania "esejów" w trakcie walk czy wydarzeń - dzięki statystykom MG wie na czym się skupić.
- Pozwalają użytkownikowi, w którą stronę rozbudowuje postać
- Ułatwiają walki pomiędzy postaciami bez MG
- Pomagają MG podczas sędziowania


Czy to znaczy, że każdy z siłą większą ode mnie zawsze ze mną wygra?
Nie. To błędna interpretacja. Nie jest niemożliwym pokonanie silniejszego od siebie. Liczy się po prostu jak to robisz... Na czym się skupiasz... Czy pokonasz osiłka swą szybkością, czy może będziesz mieć jakiś cwany plan.

Kod:
[b]Siła [/b][S]
[b]Zręczność [/b][Z]
[b]Parowanie [/b][P]
[b]Inteligencja[/b] [I]
[b]Siła Woli [/b][SW]
[b]Charyzma [/b][C]
[b]Życie [/b][HP]

Po rejestracji każdy ma takie same statystyki. Dopiero później będziecie zdobywali PS (Punkty Statystyk), które będziecie mogli dodawać do obecnych punktów. Dlatego warto udzielać się na forum w wydarzeniach, konkursach itd.. Nagrodami są często punkty statystyk.

Statystyki początkowe dla poszczególnych ras
Statystyki początkowe, każda z ras podzielone ma 200 pkt, statystyk dodajemy do tego …. (tu wpisz dodawane statystyki wg. usera)

Wilkołaki:
Objaśnienie – Wilkołaki charakteryzują się potężną siłą, oraz siłą woli. Wiadomo w trakcie przemiany trzeba mieć łeb żeby powstrzymać się przed pozostaniem w wilczej skórze. Słabe parowanie, cóż ze względu na ich wilczą postać ciężko im obronić się gdy ma się w wyposażeniu łapska najeżone pazurami... no chyba że masz zbroję?

Cytat :
Siła [S] 60
Zręczność [Z] 30
Parowanie [P] 10
Inteligencja 20
Siła Woli [SW] 60
Charyzma [C] 20
Życie [HP] 100%

Krasnoludy:
Objaśnienie - Krasnoludy jako małe krępe istoty, zwykle gruboskórne bądź opatulone w ciężkie zbroje mają najlepsze parowanie, siłę by władać potężnym młotem oraz charyzmę, gdyż jak wiadomo od piwa nie stronią, mają dla tego słabą siłę woli. Jak wiadomo, ciężkim postaciom trudno o zwinność gibkiego elfa.

Cytat :
Siła [S] 50
Zręczność [Z] 10
Parowanie [P] 60
Inteligencja 30
Siła Woli [SW] 20
Charyzma [C] 30
Życie [HP] 100 %

Ludzie:
Objaśnienie – Człowiek, jako jednostka neutralna, punkty statystyk ma rozłożone po równo. Jedyne w czym człowiek nieco bardziej „błyszczy” to charyzma i inteligencja, wiadomo do głupków nie należą, choć... zdarzają się i tacy, a jako wojownik świetnie zagrzewa towarzyszy do boju.

Cytat :
Siła [S] 30
Zręczność [Z] 30
Parowanie [P] 30
Inteligencja [I] 40
Siła Woli [SW] 30
Charyzma [C] 40
Życie [HP] 100%

Drowy:
Objaśnienie – Jak na mroczne elfy przystały, drowy to podstępne i inteligentne postacie. Mają dużą siłę woli oraz zręczność, co czyli ich świetnymi magami, palladynami bądź warlockami. Siłę i Parowanie mają dość słabe w porównaniu do reszty ras, ale jak wiadomo czasem i zręcznością nawojuje się więcej niż potężną siłą.

Cytat :
Siła [S] 30
Zręczność [Z] 40
Parowanie [P] 20
Inteligencja [I] 55
Siła Woli [SW] 25
Charyzma [C] 30
Życie [HP] 100%

Elfy:
Objaśnienie – Jako obrzydliwie zwinne postacie, o potężnej inteligencji elfy są znakomitymi magami, druidami czy łowcami. Marni z nich wojownicy gdyż siłą i parowaniem wcale nie świecą, lecz zapytaj elfa o drogę... dostaniesz tak dokładną słowną mapę, że do kupy tego nie złożysz jeśli masz inteligencję niższą niż 50 ; )

Cytat :
Siła [S] 20
Zręczność [Z] 50
Parowanie [P] 20
Inteligencja [I] 50
Siła Woli [SW] 20
Charyzma [C] 40
Życie [HP] 100%

Orkowie:
Objaśnienie – Orkowie jako kupa mięśni mają potężną siłę, oraz parowanie. Jak na mięśniaka przystało inteligencji za bardzo nie posiada, rozjuszony byle muchą potrafi wpaść w szał. Zwykle obładowany ciężką zbroją bądź bronią, nie jest zwinną panterą. No i urodą... też za bardzo nie grzeszy.

Cytat :
Siła [S] 60
Zręczność [Z] 20
Parowanie [P] 55
Inteligencja [I] 20
Siła Woli [SW] 35
Charyzma [C] 10
Życie [HP] 100%

Dodatkowe punkty dla ras względem profesji.
Kiedy wybierzesz już rasę i rozdasz dokładnie każde punkty początków, przychodzi czas na wybranie profesji. Od tego w którą stronę zamierzasz się udać zależą punkty dodatkowe, które możesz uzyskać.
[i]Pamiętaj, że możesz dodać jedynie te punkty jaką profesję masz!


Wilkołaki:
Cytat :
Druid: Dodajesz sobie + 10 PS (do Siły Woli)
Łowca: Dodajesz sobie + 20 PS (do Zręczności)
Mag: Dodajesz sobie + 5 PS (do Inteligencji)
Palladyn: Dodajesz sobie + 20 (do Charyzmy)
Wojownik: Dodajesz sobie + 30 (do Siły)
Warlock: Dodajesz sobie + 20 (do Parowania)

Krasnoludy:

Cytat :
Druid: Dodajesz sobie + 25 PS (do Siły Woli)
Łowca: Dodajesz sobie + 10 PS (do Zręczności)
Mag: Dodajesz sobie + 20 PS (do Inteligencji)
Palladyn: Dodajesz sobie + 15 (do Charyzmy)
Wojownik: Dodajesz sobie + 30 (do Siły)
Warlock: Dodajesz sobie + 20 (do Parowania)

Ludzie:

Cytat :
Druid: Dodajesz sobie + 20 PS (do Siły Woli)
Łowca: Dodajesz sobie + 20 PS (do Zręczności)
Mag: Dodajesz sobie + 20 PS (do Inteligencji)
Palladyn: Dodajesz sobie + 20 (do Charyzmy)
Wojownik: Dodajesz sobie + 20 (do Siły)
Warlock: Dodajesz sobie + 20 (do Parowania)

Drowy:

Cytat :
Druid: Dodajesz sobie + 20 PS (do Siły Woli)
Łowca: Dodajesz sobie + 15 PS (do Zręczności)
Mag: Dodajesz sobie + 15 PS (do Inteligencji)
Palladyn: Dodajesz sobie + 30 (do Charyzmy)
Wojownik: Dodajesz sobie + 20 (do Siły)
Warlock: Dodajesz sobie + 20 (do Parowania)

Elfy:

Cytat :
Druid: Dodajesz sobie + 20 PS (do Siły Woli)
Łowca: Dodajesz sobie + 30 PS (do Zręczności)
Mag: Dodajesz sobie + 30 PS (do Inteligencji)
Palladyn: Dodajesz sobie + 20 (do Charyzmy)
Wojownik: Dodajesz sobie + 15 (do Siły)
Warlock: Dodajesz sobie + 15 (do Parowania)

Orkowie:

Cytat :
Druid: Dodajesz sobie + 20 PS (do Siły Woli)
Łowca: Dodajesz sobie + 15 PS (do Zręczności)
Mag: Dodajesz sobie + 20 PS (do Inteligencji)
Palladyn: Dodajesz sobie + 20 (do Charyzmy)
Wojownik: Dodajesz sobie + 25 (do Siły)
Warlock: Dodajesz sobie + 20 (do Parowania)

Artykuł stworzony przy nieocenionej pomocy Ariel Wolverine
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://harmleikur.deviantart.com
 
Statystyki (opis)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Statystyki Pokemonów
» Opis i mapa lokacji
» Co warto wiedzieć o życiu w Kapitolu
» 002. Statystyki i umiejętności
» Opis Gildii i organizacji pozagildyjnych

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Offtop :: Archiwum :: Poczekalnia-
Skocz do: