Forum w trakcie zmian graficznych.
Za wszelkie zawirowania i usterki przepraszam!
Mortis Signore
 
IndeksIndeks  FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  

Share | 
 

 Chowańce (opis)

Go down 
AutorWiadomość
Mortis Signore
Burzyciel Światów / Administrator
Burzyciel Światów / Administrator
avatar

Gold : 20374
Posty : 142

Karta Postaci
EXP:
0/1000  (0/1000)

Umiejętności: Wiedza Tajemna (N) Uwodzenie (N) Zastraszanie (N)

Aktualny ubiór: Grafitowa, wytarta szata. Popękany, metalowy napierśnik, wysokie okute buty i skórzane spodnie. Pierścień ze szmaragdem zawieszony na grubym srebrnym łańcuszku.

PisanieTemat: Chowańce (opis)   Pią Sty 17, 2014 6:07 pm


Chowańce to stworzenie towarzyszące warlockowi, druidzi, łowcy lub magowi, posiadające ponadprzeciętną inteligencję i zdolność komunikacji z właścicielem. Chowaniec jest natury magicznej lub "zwykłej", zwykle stanowi jakiś fragment mocy swego właściciela, przez co śmierć chowańca jest zwykle bardzo nieprzyjemna dla jego Pana.

Jak go zdobyć?
Bardzo łatwo. Zgłaszasz się w tym temacie i bardzo cierpliwie czekasz na akceptację ze strony administratora. Po tym czekasz na Mistrza Gry lub Mortisa Signore, który przeprowadzi rytuał przyjęcia chowańca. Nie możesz wybrać sobie rasy ani umiejętności. Przyznane one zostaną za pomoca kostek do gry przez Mistrza.

PAMIĘTAJCIE!
Chowaniec nie jest wierzchowcem. Nie możecie na nim jeździć ani wykorzystywać go do przemieszczania się pomiędzy krainami. Chowaniec jest jak zwierze domowe, tyle, ze niekonieczne takie domowe. Słucha sie nas i pomaga nam w walce, ale na tym kończy się jego zdolność i funkcja. Nigdy nie dosiąciecie jego grzbietu w celu transportu.
Dlatego z listy dostępnych chowańców wyłączona została rasa kopytna.

Lista chowańców dostępnych dla poszczególnych profesji.

Kiedy już zdobędziesz swojego chowańca wypełniasz ten formularz i umieszczasz go w sygnaturze, tak by Mistrz Gry miał wgląd w umiejętności zwierzaka, gdybyś zechciał użyć w go w walce/polowaniu/czarach. Możesz w linku czy małym obrazku dodać jego wygląd, to nie szkodzi, a może ładnie ubarwić Twój podpis.
Kod:
Imie:
Rasa:
Umiejętności:
HP:

Rodzaje chowańców:
Magowie i Czarnoksiężnicy (Warlock) posiadają magiczne chowańce.
Łowca i Driud ma podobnego, jednak z bardziej fizycznymi właściwościami.

Inne klasy nie mają możliwości posiadania chowańca (wyjątkiem są konkursy czy wypadki losowe zaistniałe fabularnie)

Przykładowe chowańce dostępne dla poszczególnych klas
Łowca, Druid

Może i Twój chowaniec nie będzie potrafił stawać się niewidzialnym, nie będzie umiał do Ciebie mówić ludzkim głosem, jednak będzie niezastąpionym. Taki chowaniec jest przedłużeniem Twojego ramienia, oczami, gdy ogarnie Cię mrok. W polowaniach i walce jest niezastąpiony. Będzie bronić Cię do końca lub.. No dobra, też może okazać się tchórzem jak Ty.



Mag
Jesteś Magiem, czy dobrym czy złym masz prawo do chowańca, a chowaniec do własnego charakteru, ale.. Wygląd jednak zwykle pozostaje podobny. Chowańce magów są ładne, śliczne, bez względu na to, czy pod tym miękkim futerkiem kryje się zabójca czy delikatna owieczka. To tak jak z Wami, Magami. Któraś z Twoich ukrytych cech staje się tą dominującą u niego.



Warlock
Czy jesteś dobry czy zły, jesteś Czarnoksiężnikiem. Jedyne stwory jakie mogą stać się Twoimi chowańcami na pewno nie są miłe w dotyku, choć w charakterze mogą być najmilsze - niemalże jak puchate aniołki. Wyglądają okropnie, ale to nic nie znaczy. Chowańce warlocków obdarzone są bardzo silną energią i najczęściej, tak samo jak chowańce magów, są inteligentne (i w niektórych przypadkach bardziej roztropne od swoich włascicieli)





Ostatnio zmieniony przez Mortis Signore dnia Pon Sty 27, 2014 5:13 pm, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://harmleikur.deviantart.com
Mortis Signore
Burzyciel Światów / Administrator
Burzyciel Światów / Administrator
avatar

Gold : 20374
Posty : 142

Karta Postaci
EXP:
0/1000  (0/1000)

Umiejętności: Wiedza Tajemna (N) Uwodzenie (N) Zastraszanie (N)

Aktualny ubiór: Grafitowa, wytarta szata. Popękany, metalowy napierśnik, wysokie okute buty i skórzane spodnie. Pierścień ze szmaragdem zawieszony na grubym srebrnym łańcuszku.

PisanieTemat: Re: Chowańce (opis)   Pon Sty 27, 2014 5:13 pm

Głównie dla MG losujących chowańce.

Lista dostępnych ras chowańców (zwierząt) dla poszczególnych profesji.
Nie jest ona ścisłym wyznacznikiem tego, kto co ma dostać. Dla Warlocka może wypaść krwiożerczy zając, a dla Łowcy agresywna kaczka, jednak miejcie na uwadze tę listę.

Łowca, Druid, Warlock, Mag:

  • Wilki (wszelkiego gatunku)
  • Psy (wszelkiego gatunki)
  • Wielkie koty (typu lew, tygrys, pantera)
  • Średniego rozmiaru koty (ryś)
  • Małe koty
  • Różnego rodzaju bobry (chociaż komu potrzebny?) fenki, kuny, popielice, fretki, gronostaje, borsuki, zające, wrony, kruki, orły (i inne temu podobne), sowy

Nie licząc zwierząt, które wymienione zostały w liście wierzchowców, niemalże każde zwierze może zostać chowańcem. (Tylko w granicach rozsądku, nie mamy tutaj słoni albo żyraf)

Dla MG: Przy wyborze gatunków do losowania, wybiera się gatunki danych zwierząt. np.

Cytat :
Dla usera XXX wybieram:

1. pies, kundel
2. wilk syberysjki
3. wilk grzywiasty
4. puma

{rzucamy kostką}
Wypadło 4! User dostaje pumę!

W kolejnym rzucie wybieramy umiejetność.
W zalezności od profesji postaci (przykładowo Warlock):

1. Możliwość przemieszczania sie zapomocą cieni
2. Na dwie tury opętuje charakter/chowańca przeciwnika
3. Potrafi zwiększyć swój rozmiar o X
4. Porozumiewa się telepatycznie z właścicielem.

{rzucamy kostką}
Wypadło 2! User posiada pumę, która opętuje charakter/chowańca przez dwie tury!

Rzucamy kostką (od K4 do K6) i w zależności od tego jaki wypadnie wynik, takiego chowańca dostaje użytkownik.

_________________
"Z doświadczenia wiem, że ci, którzy budzą lęk, z reguły wiedzą, co robią."
- Kelly Creagh
Powrót do góry Go down
Zobacz profil autora http://harmleikur.deviantart.com
 
Chowańce (opis)
Powrót do góry 
Strona 1 z 1
 Similar topics
-
» Opis i mapa lokacji
» Co warto wiedzieć o życiu w Kapitolu
» Opis Gildii i organizacji pozagildyjnych
» Pub Trzy Miotły
» Opis i plan bunkra

Permissions in this forum:Nie możesz odpowiadać w tematach
 :: Administracja Forum :: Administracja :: Podręcznik-
Skocz do: